October 20, 2011

Turmiolliset herkut... ja Nintendo 3DS

Olen laiminlyönyt blogini säännöllisen päivityksen ja olen todella pahoillani siitä! Ei ole oikeastaan ollut paljon päivitettävää, elämä rullaa eteenpäin arjen merkeissä. Kesä alkaa olla pikku hiljaa korvillaan täällä Melbournessa ja säät lämpenevät. Haluaisin mereen uimaan, mutta vesi on vielä jääkylmää luullakseni joulukuulle asti. >.< Olen nauttinut kuitenkin säistä käymällä säännöllisesti lenkillä läheisessä puistossa ja rannalla.

Lenkkeilyä tarvitaankin, koska painoni on varmaan hujahtanut taas tappiin. Keväällä pohdin, että olisipa mukava pudottaa ehkä kilo tai pari pois häiden alla, mutta en sen kummemmin laihduttanut, eikä tarvinnutkaan, sillä laihduin ilman laihduttamista viimeisinä häidenalusviikkoina neljä kiloa (syynä stressi, kiire ja se ettei ehtinyt tai huvittanut syödä!) Olin häissä hoikimmillani ikinä. Nyt paino on tullut rytinällä takaisin kun täällä saa niin paljon kaikenlaisia herkkuja joka paikasta! Rakastan erityisesti tuoreita cookie/suklaahippukeksejä, sellaisia kuten esim. Subwayssa myydään. Niitä saa täällä tuoreena supermarketeistakin.


Pancakes~ Nami! Tätä herkkua sai Pancake Parlourista Melbournen keskustasta

Päivät siis kuluvat töissä uurastaen, iltaisin saatan ehtiä pelailla hetken DS:ää lenkkeilyn jälkeen. Olen taas jumittunut Nintendogsiin, haluan saada lisää Trainer-pisteitä ja unlockata viimeisenkin koirarodun, jota minulla ei vielä ole! Minusta on kyllä hauskaa, miten Nintendogsissa koirat ovat omanlaisia persooniaan, niin kuin oikeassakin elämässä. Cavalier King Charlesin spanielini Dani on viimeaikoina ollut harvinaisen huomionkipeä. Lisäksi se innostuu aina jokaisesta uudesta opettamastani tempusta ikihyviksi, ja esittelee uusia taitojaan väsymättä. Hauska otus!

Olen niin hullaantunut Nintendogsiin, että minun on sitten kai pakko ostaa Nintendo 3DS -konsoli, jotta pääsen pelaamaan Nintendogs + Catsiä, pelisarjan uusinta julkaisua joka on höystetty kivoilla uusilla ominaisuuksilla. En kuitenkaan taida investoida 3DS:ään vielä, se kuitenkin tuli vasta markkinoille ja värivalikoima on rajallinen (pinkkihullu kun olen, niin on pakko saada pinkki, minulle ei kelpaa musta, punainen tai sininen!). Taidanpa odottaa, että markkinoille tulee sopiva bundle, tai siis pakkaus jossa on mukana itse konsoli ja jokin peli, mieluiten tuo edellä mainittu.


Nintendo 3DS:n nykyinen värivalikoima ei säväytä (sininen on kivoin, jos olisi joku pakko valita)

Nykyinen konsolini on kyllä niin söpö, etten tahtoisi luopua!
Tässä Hello Kitty -konsolikotelon kansi...

Ja tältä näyttää itse konsoli! (Nuo ovat muuten liimapinnattomia
Hello Kitty-tarroja, joten eivät jätä mitään jälkeä laitteeseen)


No comments:

Post a Comment